söndag 20 oktober 2013

Garage band

Appen har legat på min iPad sen jag fick den. Men jag har aldrig använt den. Ååå vad rolig den är! Ångrar att jag inte kollat på den innan men bättre sent än aldrig, eller hur!? Jag har nu suttit och spelat in mig och min 2,5 åriga dotter när vi samtalar och sjunger om färger. Mycket givande stund för oss båda! 
Podcast-uppgiften ser jag framemot. Radioprogram har jag gjort förut och sänt i både skolradio (gymnasiet) samt i lokalradio (eftergymnasial KY-utbildning i digital medieproduktion). Så tekniken skrämmer mig inte, även om det är ett nytt verktyg att jobba med och tror att med hjälp av barnen kan jag fånga vår nuvarande läroprocess. Jag sätter dock höga krav på mig själv att prestera det allra bästa! Tiden är min fiende just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar